NGAHAHAHAHA :(

 Hoi Hoi Hoi Hoi Hoi :DD
Okay , hmm , duh duh bosan gilaaaa dok umah . Rindu plak nak g skola , jumpe kawan , bahan2 kannn ;)
Ni je lah rutin harian aku weh :

  • Makan makan makan , wajib 3 kali sehari !
  • Tengok tv ** aish hbs cite kat tv aku dh tgk semuaaa
  • Blaja msk dgn ibu ** ni mmg kne paksa tau :(
  • Menggedik sikit
AND 
 AND 
 AND 

  • Of course lah tido ngekkk , normal lah tuh kan . HOOOYEAHHHHH !

Bak kata cik 'ABDUL' iran , dye soh aku ternak lemak pastuh jual . Yolahhh , kau je lah pemborong lemak aku paling setia kannn =..='
Aku nak duit tapi mls nak keje woh . Mcmne tuh ? Mmg dasar pemalas kan aku . Takpelah si dye dah keje dah nnti bleh lah pau sikit kan syg , ngee :D







2 comments:

  1. woit xckp ade blog.haha

    aah kan dah ade cayang buat ape nak keje.muahaha.

    ReplyDelete